torsdag 14 november 2013

Miley Cyrus...

Miley Ray Cyrus född Destiny Hope Cyrus 23 november 1992 i Nashville Tennessee, är en amerikansk sångerska och skådespelerska. Cyrus är dotter till amerikanska countrysångaren och skådespelaren Billy Ray Cyrus. Här har jag ritat henne med Pentel stiftpennor 2H-HB-2B-4B på Canson 1557 120gr. A3 papper. Cyrus är verkligen i ropet just nu för den utmanande dansen på MTV galan nu senast, hon vet hur man drar blickarna till sej och att man pratar om henne, mycket välplanerat... bra jobbat Cyrus!!!

5 kommentarer:

  1. Skit fint! :) Utmanar dig rita Kat Von D ;) Om det är möjligt och du vill

    SvaraRadera
    Svar
    1. Naturligtvis kommer jag att rita Kat som du önskar Emil, och det är fullt möjligt ! Håll kontakten här så poppar hon upp en dag. God Jul och Gott Nytt År

      Radera
    2. Spännande! :) Tack så mycket, GoD Jul och Gott nytt år till dig med

      Radera
  2. Verkligen fina teckningar, Delade upp dom stolt på Facebook så mina vänner runt världen kan se dina coola teckningar :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Sussie för det. Jag vill ju att så många som möjligt ska kunna se mina teckningar. Kul att göra dej stolt, hoppas jag kan fortsätta i samma anda.

      Radera